12-10-2007

oh wat oncharmant

Sinds niet zo lang geleden, of misschien juist heel lang geleden, gaan weken opeens heel langzaam. Of er gebeurt veel. Tijd gaat niet speciaal langzamer maar met dingen die elke week terugkomen is het net alsof het een máánd geleden is dat ik dat voor het laatst gedaan heb, in plaats van een week.

Ook realiseerde ik me een tijd(je) geleden dat ik ik ben, en dat dat, denk ik, niet zoveel te maken heeft met ándere mensen. Brr. Dat is heel eng en daar heb ik ook niet te lang over nagedacht.

Dit is Jesper met zijn boyband 'Boys on Wheels' en zij playbacken hun single. Ze hebben wel humor, die gehandicapte Zweden.

(Gehandicapte Zweden, die bestaan natuurlijk ook.. dat realiseer je je pas als je zoiets ziet, eigenlijk. Vreemd. Het wordt steeds vreemder hier.)

1 opmerking:

Anoniem zei

***...Mahaha...***