16-09-2006

Ca-ching (poww!)

Haha.

Naar aanleiding van de blog van Ellen heb ik gisteravond eens een mailtje gestuurd naar de partij Aanklacht Jongkind, omdat ik wat vragen had over zijn politieke 'doelstelling' (want meneer Jongkind heeft geen programma). Meneer Jongkind was blijkbaar zo onder de indruk van mijn mail, dat hij deze gelijk op de beginpagina van zijn site gezet heeft!

Namelijk hiero.

Ook al vind ik dat meneer Jongkind mij een beetje afzeikt in zijn antwoord, en niet erg veel antwoorden geeft op mijn vragen, wens ik jullie tóch (misschien wel juist daarom) veel leesplezier.

Touché!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hehehe, geinig. Volgens mij zijn al die kleine partijen juíst onbetrouwbaar, maar goed. Vind het iig vreemd dat ze zo weinig moeite doen om op een fatsoenlijke manier gelijkgezinden te vinden.

Ik ga in ieder geval niet de moeite nemen om dat allemaal in de gaten te houden.

Anoniem zei

Staat wel een aardig stuk van Maurice de Hond op die site.

Anoniem zei

Hee Jeeps, supergoed dat je kritische vragen stelt. Zo gaat poltiek toch nog leuk worden dit jaar :)

Anoniem zei

Zo, ik heb het maar eens doorgelezen. De partij wil dus verder weinig doen in de politiek, alleen een signaal afgeven zonder oplossingen aan te dragen? Ook jammer dat ie tamelijk emotioneel reageert op jouw kritische e-mail. Maar goed, misschien heeft ie er verder wel heel goed over nagedacht. We zullen zien hoe dit avontuur afloopt.

jesper zei

Haha, nou, ik denk dat het afgelopen is. Ik had meneer Jongkind maar weer gemaild, maar nu reageert hij heel kort en zonder op mijn verdere vragen in te gaan, want hij heeft nog meer te doen en hij vindt dat ik een dom wereldbeeld heb - ja, dat zei de man letterlijk.

Dus op hém ga ik toch maar niet stemmen.

Anoniem zei

Wel een beetje sneu dat ie echt nergens op in wil gaan. De beste man wil een discussie op gang brengen, maar als je kritisch bent dan heb je een dom wereldbeeld :P