22-05-2006

Deadline

Waarom blog ik minder?

Hééft dat dan een reden?

Jazeker, koekepeer. Dat komt omdat we inmiddels bijna blog 100 naderen en ik echt geen idee heb ik wat ik dan moet doen. En dat terwijl het wel heel speciaal moet worden. Want dat is blog 100. Dat is niet niks. Dat is blog nummer 100, verdomme. Dat is 100 keer bloeden, zweten, tranen met tuiten, kankeren, gezeur, gezeik, commentaar, bullshit. 100 keer.

Nu nog niet, maar straks dus. Ik gok dat het een historisch overzicht gaat worden ofzo, nouja. Dat zien we dan wel weer.

Ik heb nog 3 minuten om te bloggen. Daarna ga ik.. weet ik veel, iets van een TV-serie kijken op Youtube, of een DVD, of de muziek keihard aanzetten en rondhupsen, of slapen (neh), of leren (neh, haha), of.. nee. Dat is het denk ik wel aan opties.

Oja, Mieke heeft me teruggenomen. Aaah, yes.

Vandaag was sowieso wel een fijne dag (niet dat het feit dat Mieke mij teruggenomen heeft daar een rol bij gespeeld heeft, hoor) en dat kwam door:

  • Maxima.
  • Een zes plus sortof, iets rond de 6, voor mijn werkstuk dat ik zwaar afgeraffeld had.
  • Daan die een 8 nogwat haalde voor Scheikunde en mij daardoor ontzettend aanstak met blij zijn enzo.
  • Plien die mij een maatschappijleermop vertelde die ZO slecht was dat ik hem niet eens dúrf te herhalen op mijn blog. Zo slecht dus. Stel je voor hoe réteslecht. Echt. Slecht. Nee. Ik ga 'm niet vertellen. NEE!
  • De eerste dag van een week vrij. Een week waarin ik moet leren, dat is waar, maar toch.
  • Een bepaald persoon kwam NIET online! (Vecht maar uit wie dat was. Ha.)
  • Scrubs deed het weer (dat is echt een geniale TV-serie die jullie misschien ook wel grappig vinden en misschien niet. Zoek maar ergens op een keer, ofzo.)

Nee, dat was het. Reden genoeg om een keer blij te zijn. Morgen ben ik weer chagarijnig, irritant, betweterig, geniaal, braaf, saai, hypocriet als altijd.

Ik ben hypocriet, ik ben hypocriet, laalalala. Kan me niet schelen. Mensen veranderen. Meningen veranderen. Hypocriet, m'n reet! Laaalala. Wat zeg je? Ik hoor je niet, want iemand lalalaat er doorheen!

Stramien. Dat is een geweldig woord, en ik ga het vaker gebruiken. Stramien. Het rolt lekker van je tong af. Het heeft een betekenis die niemand écht kan duiden. Binnen het stramien van - wat betekent dat in godsnaam? Wie weet, wie weet. Gebruik je dat woord wel zo? Wie weet, wie weet.

Mijn stramien zit vandaag niet echt lekker..

En mag ik daar aan toevoegen (en, nuchter bekeken, alhoewel dat lastig is, wie gaat me tegenhouden?) dat ik nu op het punt sta om mijn 1000ste nummer Incubus te luisteren sinds ik Audioscrobbler gebruik? Kijk! Kijk! http://www.last.fm/user/jeeps -> duurt misschien even om te laden, maar echt de moeite waard hoor.

5 opmerkingen:

jesper zei

Muha! Gehaald! Binnen de tijd! Sniff that, bitch!

Op mijn blog mag men schelden wat men wil, laat dat duidelijk zijn. Gaat uw vrije gang. Scheld uw longen leeg.

Kogels kunnen mij niet deren. Mijn vleugels zijn als een sCHILd van staal!

Dat was Batfink. Dat is een geweldige cartoon die jullie niet kennen. Daar heb ik nog 2 video's van.

En nu hou ik op.
Carry on, carry on.

Anoniem zei

Klasse! Op hoeveel blogs zit je nu dan? Ik wil een groot eerbetoon aan mijzelf en andere trouwe lezers ;) En een biertje...

jesper zei

Morgen op 97.

DUS vandaag op 96. Quelle logica.

En ja, dat willen we allemaal wel he. Goed, goed. Het is onder concideratie (dat is geen woord) genomen.
Wordt verwerkt.
Wordt aan gewerkt.
Komt voor de bakker.

Anoniem zei

bla

jesper zei

DAT soort comments stellen wij hier op prijs.

Koninklijk meervoud.