27-01-2006

Tijd voor..

Getagd.

Wat de fuck, man? Nou moet ik gedwongen zélf een lomp vraag-antwoord gedoetje invullen dat jullie absoluut niet nodig of boeiend vinden, alleen omdat Fenna dat zo nodig vond. Goed, ik snap het ook wel, die was natuurlijk weer slachtoffer van Myora, maar dan nog. Als je Fenna's blog goed leest merk je meteen dat het helemaal niet nodig was om MIJ te taggen. Er is altijd een keuze, namelijk. Ze had net zo goed niemand kunnen taggen, de ***** (dat is een heel lief woord hoor, maar ik censor het maar even zodat het onwijs veel indruk maakt. Het begint met een "s", en zoals je ziet heeft het 5 letters.). Dus daarom een oproep om Fenna's blog vanaf nu te stalken en onwijs veel lullige comments te posten. Zal 'r leren, verdomme.

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:

Ik heb geen 4 baantjes gehad in mijn leven. NEXT QUESTION!

Vier films die je niet vaak genoeg kunt zien:

Je kan álle films natuurlijk te vaak zien.. maar goed, omdat ik niet alle vragen wil ontwijken..

- Monty Python's Holy Grail (die heb ik dus té vaak gezien. Ik neem nu een pauze van 10 jaar.)
- The Exorsist (blijft grappig om met andere mensen te kijken)
- The Matrix (ja, euh, hallo)
- The Birds (no matter what.)

Vier plaatsen waar je hebt gewoond:

Nouja. Ehm. Ik heb alleen in Voorburg gewoon, tot mijn 3e in de Jacob Catsstraat en daarna waar ik nu woon.. dusseh.. fuckit.

Vier tv-programma's waar je graag naar kijkt:

Ik kijk niet zoveel TV (meer). Vroeger keek ik graag Angel maar intussen vind ik dat waarschijnlijk ook alweer kinderachtig.. Myth Busters is wel geestig, Pimp My Ride (het is wel weer duidelijk welke zender ik altijd kijk, áls ik kijk), enneuh..

Vier landen waar je op vakantie ging:

Onzinnig, want dit is gewoon een paar landen opnoemen. Maar OK, als dat moet dan moet het.

- Zweden
- Italië
- De USA
- Tsjechië

Vier websites die je dagelijks bezoekt:

- http://www.youthink.com/
- http://www.aperfectworld.org/
- http://vennebos.blogspot.com/
- http://dwpwlm.blogspot.com/

Zo goed?

Vier dingen die je graag eet:

- Shoarma
- Falafel
- Kebab
- Döner

Ja, daar is geen woord van gelogen.

Vier loggers die je gaat taggen:

Haha.
- Nou ja, ten eerste Mieke, maar die leest dit alleen als het moet - dus dan moet ik 'r even waarschuwen.
- Enneuh.. daarnaast FENNA, NOG EEN KEER! Haha, die voor je.
- En Kimmy, maar dan moet ik al die vragen in het engels vertalen en daar heb ik absoluut geen zin in, dus ze hoeft het alleen maar in theorie te doen;
- En dan als allerlaatste.. *spannend*.. ik weet eigenlijk niet nóg meer bloggers. Ja, ik kan er wel een vinden natuurlijk maar die ken ik niet, dus dan is de grap eraf, dan is het onzinnig, dan is het debiel, asociaal, contraversieel, erotisch, telegraafpaal, consiliatiebeweging, xylofoon. Snap je. Dus dat laten we zitten.

Klaar.

Nou, geweldig, al mijn inspiratie tot verder bloggen is meteen geblust. Dan wil ik jullie er alleen nog op wijzen dat je, als je dat nog niet gedaan heb, zo snel mogelijk mijn quiz moet invullen (want je kan iets winnen!). Dat was alles.

Vriendelijk bedankt voor alles.

4 opmerkingen:

Fenna zei

ik ben diep beledigd.

Fenna zei

(A)

jesper zei

mooi zo. hahaha :P

Kijk, het is maar een suggestie, maar het enige woord waar ik zo snel op kan komen met 5 letters en beginnend met een s is.. schat?

Anoniem zei

BOE