26-01-2006

Goed hoor..

Tada! Weer een nieuwe aflevering.

Wat een spanning. Wat een sensatie. Het is weer zover hoor, die gare Jesper heeft het weer in zijn hoofd gehaald een paar kantjes vol te kladderen over de meest onboeiende onderwerpen. Waar zou het deze keer over gaan? Moet hij weer zo nodig vertellen wat hij ergens van vindt of is hij van plan iemand verschrikkelijk af te zieken of boos te maken? Doet hij iets met een liedje? Iets met een foto?

Nee. Het is een quiz! Wel 7 vragen! Wow!

Let op: éérst maak je de quiz en dán comment je pas je antwoorden, anders is het natuurlijk oneerlijk.

Hoe goed ken jij Jesper?

Vraag 1:

Sommige mensen hebben een tweede naam, en sommige niet. Is Jesper gezegend met een tweede naam, en zo ja, wat is die naam dan?

Z) Nee man, Jesper een tweede naam? Nee.
F) Ja, natuurlijk. David.
V) Ivo.
D) Peter.

Vraag 2:

Waar komt die nickname Jeeps eigenlijk vandaan?

N) Jesper's fascinatie voor jeeps. Je weet wel, die auto-achtige dingen.
S) Het is gewoon Jesper door elkaar gehusseld.
E) Dat heeft zijn tante bedacht.
X) Jeeps klinkt gewoon lekker.

Vraag 3:

Jesper heeft een soort rare voorkeur voor zo bloedig en eng mogelijke films. Waarom?

O) Hij is nooit echt onder de indruk en hoopt nog steeds op het moment dat hij echt, écht bang wordt van een film.
R) Dat heeft iets te maken met een jeugdtrauma, waarin een wip een grote rol speelde.
I) Dan gebeurt er tenminste iets, anders verveel je je zo.
E) Om ideëen op te doen voor later.

Vraag 4:

Waarom eigenlijk deze quiz?

Y) Een gebrek aan inspiratie van die klote-Jesper.
H) Het is een test. Als je dit verneukt, zie 3E.
P) Om te kijken hoe goed jullie Jesper écht kennen!
S) Dat vinden jullie leuk.

Vraag 5:

Natuurlijk weten jullie allemaal dat Jesper eigenlijk nogal raar en redelijk vaag is. Waarom vinden jullie 'm dan toch wel aardig?

E) Jij hebt geen andere vrienden.
G) Jesper aardig? Muhaha, laat me niet lachen.
Z) Ach, hij is soms wel droog.
M) Hij betaalt altijd.

Vraag 6:

De kwaliteit van Jesper's blog is gedaald tot een dramatisch laagtepunt. Om hem te helpen kun je proberen met hem te praten zodat hij weer inspiratie opdoet voor de volgende keer. Ga je dat ook echt doen?

O) Nee, natuurlijk niet. Fuck you, Jesper.
5) Nee, daar heb ik geen tijd voor, want ik heb mijn eigen blog.
=) Ja! Ik help Jesper wel even van zijn verveling af! Ik bel 'm gelijk op!
%) Nee, want dit is helemaal geen dieptepunt, dit is pure masterlijkheid!

Vraag 7:

Jesper geeft een feest met als thema: goed/fout. 18 februari gaan jullie daar allemaal naar toe, verkleed en al. Maar hoe denk je dat Jesper zelf gaat?

S) Niet verkleed. Jesper is saai.
L6) Waarschijnlijk iets bloederigs.
#911) Als Turk. Mét hoofddoekje.
OD) Anders, namelijk: ..

Inzendingen vóór 30 februari insturen. Onder de deelnemers wordt een prijs verloot. Niet voor kinderen onder de 13 jaar. Niet inslikken; bevat kleine deeltjes. Minstens houdbaar tot: zie de binnenkant van je onderbroek of string.

7 opmerkingen:

jesper zei

HEY! Eerst die quiz maken en DAN pas posten, he! Niet afkijken hier! Verdomme!

Jezus Christus, krijg je dat ook nog 's .. valsspelers! Afkijkers! Cheaterrs!

Anoniem zei

ik ken jou niet. oke mijn antwoorden (en ze zijn allemaal fout..afijn)

1. V
2. S
3. I
4. S
5. Z
6. %
7. OD

hmmmm

Fenna zei

oke dan!

1. V (jaa dat wist ik)
2. E (jaa dat wist ik ook! ze typte het in word en toen werd het jeeps. moehaha
3. moeilijker.. ik denk O
4. S denkik. Je hebt zelf een hekel aan quizzes (toch?) maar je denkt dat wij het wel leuk vinden. ? (en ik kan je geen ongelijk geven, ik vermaak me wel)
5. Z dan maar he =P (ja zeg, als ik G zeg win ik die prijs natuurlijk nooit!
6. ehh.. 5? =P
7. OD. Anders, namelijk als verrassing.

zo, dat was het. Ik ben wel teleurgesteld dat er geen mooi woord uit komt.. (VEOSZG5OD) Het lijkt word verification wel. Maar dat komt vast omdat ik het allemala fout heb gedaan. Zo, nu ga ik kijken naar de andere comments.

Anoniem zei

hahahaha ik ben benieuwd ik weet dit dus echt niet:P goed komtie:
1. F
2. E
3. O
4. S
5. Z
6. %
7. #911 (haha moet je doen)
nou.. dat wazum weer:P ben benieuwd naar de 'goede' antwoorden :)

Anoniem zei

1. z
2. s
3. r
4. s
5. e
6. o
7. od

Ik ben de Jespermaster!

Anoniem zei

1. V
2. X
3. O
4. Y
5. Z
6. O
7. S

Anoniem zei

Vooruit:

1. Z
2. E
3. I
4. Y (dat "klote", dat is jouw woord... dat klinkt lang niet zo goed als "dat zijn jouw woorden" maar dat zou gewoonweg niet kloppen. naar zeg)
5. Z
6. %
7. OD (mag dat hier wel verteld worden, wat je outfit gaat zijn? doe t nu maar niet)