15-01-2006

Dit slaat wel ergens op, Plien

Een spelletje waarbij je het alfabet zo snel mogelijk moet typen liep uit tot een heuze competitie tussen mij en Thomas die ik glorieus gewonnen heb met een tijd van 2.694 seconden.
Tenminste, op dit moment sta ik voor, het gaat nog door. Omdat ik jullie de kans om mij vet in te maken niet wil onthouden hieronder de link. Voor de ongelovigen: je kan zoeken in de highscorelijst (op Jps) voor mijn score.

Doe je best!

De overwinnaar zal gekroond worden met.. iets.

**

Overigens ben ik nu totaal ontmoedigd..

Highscore-filmpjes

Want het kan makkelijk binnen 2 seconden. Dat vind ik wel een beetje eng.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

aaaah ik kan dat echt niet:S en het ergste is nog wel dat ik het met 2 vingers en naar het toetsenbord kijkend sneller kan dan met blind met 10 vingers:S waarom heb ik een typcursus gehad??

ps. leuke titel trouwens:D

Fenna zei

jezus, dit is niet voor mij weggelegd denkik.. Ik vind het niet de moeite waard, te beschamend om mijn 'higscore' (na 3 keer) hier te vermelden.

Fenna zei

hee plien we zijn tegelijk online! =P

Anoniem zei

hm.. jammer dat ik t niet had gezien dat je gecomment had.. want dan wist ik t ook, dan hadden we een comment-gesprek kunnen houden. mijn beste score is 6,71 tot nu toe ofzo:S zoek maar in de highscore-lijst op afro:P

Anoniem zei

oja jesper, kan je instellen dat links in een nieuw venster openen? want heel vaak klik ik op een link maar dan wil ik daarna nog comments lezen enzo en dan moet je weer terug gaan en dan die link opnieuw openen in een nieuw venster:S

Fenna zei

idd, dat moet je instellen! doe het nu! meteen!

ik kom tot ehh vlak boven de 6 ongeveer.. en ik sta niet bij de higscores want ik heb mn naam niet ingevuld.

jesper zei

Ehm.. ik weet niet of en zo ja hoe ik dat kan instellen - ik vind wel dat je gelijk hebt en dat het vervelend is, maar volgens mij is dat niet veranderbaar ofzoiets. Maar je kan die link meteen openen in een nieuw venster door rechtermuisknop - openen in nieuw venster.. of je moet niet zo zeuren, natuurlijk. Maar goed, ik zal eens vragen of iemand weet hoe dat op te lossen is.

Fenna zei

je moet in je html

target="_blank" in de link zetten

=)

Fenna zei

1460 Fenna 2.656

hahahaha

alleen jammer dat ik dat niet ben, maar een naamgenoot...

Venna is 4.9 ofzo

dit begint op een chatbox te lijken

Anoniem zei

ik ben tot de 4,45 gekomen volgens mij, maar ik kan niet in de highscores komen want de link doet het niet ofzo.. als ik erop klik dan doetie niks...:S vaagheid.