04-03-2007

Jazz is cool

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand - ja, waar anders? Op het plafond of op de vloer lijkt me voor een spiegel niet echt een handige plaats. Alhoewel je het wel voor je ziet, zo'n geheel gespiegeld plafond, en dat je dan als je gaat slapen de hele tijd naar jezelf ligt te kijken en dus nooit in slaap raakt.

Maar waarom zou je slapen? Slapen is zinloos geniks, onzinnig gefreubel. Het enige is dat je, als je niet slaapt, van die enorme wallen krijgt. Waaróm je wallen onder je ogen krijgt als je niet genoeg slaapt is mij trouwens ook een raadsel, daar snap ik echt helemaal niks van. Of waarom je veel gaat gapen als je moe bent. Of waarom je soms heel makkelijk in slaap valt en soms niet. Of waarom je je voor het slapen andere kleren aandoet. Of waarom eh..

Vroeger keek ik dit altijd:



En dat was dus heel grappig. Maar als je zoiets dan terug ziet.. nee, dan is het eigenlijk nog steeds best grappig. Volgens mij waren TV-series vroeger gewoon leuker.

Geen opmerkingen: