29-05-2006

And that man was perfect and upright, and one that feared God, and eschewed evil.

Het had vandaag verschillende kanten op kunnen gaan met deze blog.

Ik had heel origineel kunnen doen.
Ik had een heel verhaal op kunnen hangen over bloggen van toen tot nu.
Ik had helemaal niks kunnen bloggen en voor eeuwig kunnen blijven steken op 99.
Ik had een speciale blog over het verschil tussen fietsenmakers en Fietsenmakers, of tussen fietsenmakers en de toren van Pisa, of tussen Fietsenmakers en meisjes van 15, maar dat heb ik óók niet gedaan.

Kortom, jullie zullen wel teleurgesteld zijn. Dat snap ik en daar heb ik ook wel begrip voor. Er valt het een en ander te wijten aan studiedruk, want morgen heb ik weer eens zo'n tentamen waarvoor een onmogelijke hoeveelheid stof via de ogen de hersenen in gepropt moet worden totdat het daarboven zo vol zit dat mijn ik last krijg van mijn nek.

Maar genoeg smoesjes, het is tijd voor wat harde feiten.
Of misschien maar één hard feit, dat is wel weer genoeg. Vandaag is het 29 mei, dat is de sterfdag van Jeff Buckley. Negen jaar geleden, jongens en meisjes, ging Jeff zomaar zwemmen in een zijtak van de Mississippi en werd 5 dagen daarna dood aangetroffen, een eind verderop.



En daarom heb ik, zoals Daan dat al opmerkte, een Buckleydagje.

En verder vind ik het tijd voor een publieke opinie.

Moeten er meer plaatjes in mijn blog of juist niet?
Moeten posts korter of langer?
Zinniger of onzinniger?
Ander commentaar? Ben ik saai geworden? Stijf? Doe ik teveel hetzelfde of teveel anders? Zit mijn haar niet goed?

(Dit is de tijd om je mening duidelijk te laten horen, dan kan ik er rekening mee houden. Het is nu of nooit, dat begrijp je wel.)

Overigens zou het heel fijn zijn als alle mensen even overal een mening over zouden kunnen vormen. En als ze het dan even ook.. allemaal met elkaar eens zijn. Het eens zijn met iemand (dat moet je niet te vaak zeggen, eens zijn met, want dan klinkt het héél raar) is heel fijn. Lekker rustig. Een enorme zekerheid, krijg je dan.

En alle kindjes in Afrika? Lekker met rust laten. Overdrachtelijk gezien dan.

WAS DAT EEN SLECHT WOORDGRAPJE?

Jazeker.

Ik word oud.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Okay, dan is het wel zo fijn als ik de eerste ben die zijn mening geeft, want dan heeft de rest zich lekker aan te passen aan mij ;)

Niet meer plaatjes, maar af en toe een videofragment is wel weer okay. En JIJ mag best vaker je mening geven over dingen die je écht ergeren, frustreren, oid. Dan hebben mensen tenminste een keer een reden om het oneens te zijn met jou.

Fenna zei

ik word oud.. bah, dat klinkt alsof je 80 bent en sentimenteel terugkijkt op je jeugdige jaren

Anoniem zei

Effe een scheet laten...

Anoniem zei

Opgelucht, Arjan ?

Anoniem zei

De lucht is nog steeds niet weggetrokken :(

Anoniem zei

Niet meer plaatjes, maar af en toe een videofragment is wel weer okay. En JIJ mag best vaker je mening geven over dingen die je écht ergeren, frustreren, oid. Dan hebben mensen tenminste een keer een reden om het oneens te zijn met jou.

Anoniem zei

Hahaha, is eindelijk iemand het me eens, durft ie zich niet bekend te maken :P