04-05-2006

Aardappelziekte

WC-papier is echt verspilling, want het is papier waarop je best een gedicht had kunnen schrijven, of een verhaal, of een.. nouja, vanalles, alles wat je op kan schrijven. Maar in plaats daarvan veeg je je reet er mee af.
Maar goed, als je dat niet zou doen zou je nooit iets kunnen schrijven omdat je zo afgeleid wordt door die stank. En de papiervoorraad is wel toereikend. Wie gebruikt er nou nog papier? Bijna niemand. Paar scholen ofzo.
En waarom gebruiken vrouwen altijd TIEN keer zoveel WC-papier als mannen? Alle excuusjes zijn gewoon onzin. Jullie vinden het gewoon leuk om een flinke ruk aan die WC-rol te geven, zodat ie een hele tijd door blijft spinnen. Dát is gewoon de reden.

Met zomer komen rare insecten komen vlekken op je muur. Toch vraag ik me dan af waar die insecten eigenlijk zijn IN DE WINTER. Zitten ze dan stiekum met z'n allen in de bosjes te wachten tot het weer mooi weer is? En dan als een soort zelfmoordcommando bij iedereen naar binnen vliegen en op de muur gaan zitten - wat onzinnig. En dan zeggen ze dat de natuur zo perfect is enzo. Omdat een banaan precies in je hand past.

Trouwens, ik denk dat wij afstammen van apen maar het zou ook best van honden kunnen zijn. Waarom moeten we nou weer afstammen van apen? Apen zijn saai. Eendjes, of wormen, of dinosaurussen, dat is nog een sensationeel verhaal, maar apen zijn zo afgezaagd he. Ja, ze hebben duimen, zo wat. Ollie heeft ook duimnagels. Eendjes kunnen ook zwemmen, wormen zijn ook kaal, dinosaurussen zijn gewoon superrrgaaf dus dat lijkt me wel wat, daar van af stammen.

The way I like it
Is the way it isss
I got mine
He got his

Het gitaartje in James Brown doet waka-waka-waka. Funkgitaar is echt cool.

Valt het iemand van jullie ook wel eens op dat met dit soort weer - warm, maar niet lekker, een combinatie die je echt ALLEEN in Nederland hebt - bij sommige bomen héle rare geur vrijkomt? Echt zo'n beklemmende, beetje zoete, beetje zoute geur ofzo, heel smerig in elk geval. Iedereen rijdt er altijd maar zo doorheen, en niemand trekt een gezicht alsof 'ie net in een verse hondendrol is gaan staan, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die het ruikt. Dat kan bijna niet, toch. Kom op, geef maar toe. Jij ruikt het ook wel eens en dan denk je: getverrrdemme.

Ik weet niet wat voor soort bomen.

Ik denk dat deze blog al helemaal de moeite waard is als één iemand 'm leest. Die iemand, dat ben jij. Dankjewel. Jij hebt (wellicht onbewust) deze blog ZIN gegeven, als in Zin, met een hoofdletter.

Bij de weg, James Bond is een enge Duitser geworden. Die acteur doet het uiteraard alleen maar om te droogneuken met die Bondgirl, maar dat kan je 'm niet kwalijk nemen. Aldaar de trailer, kan je zelf kijken wat je er van vindt. Ik heb Bond nooit wat gevonden en het is nog steeds niks, zo te zien. Vergezochte plots, gare actie, explosies. Die eeuwige explosies die het spannender moeten maken.

Dankuwel. De zeeleeuw buigt.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

in berlijn heb ik een brief geschreven op wc-papier! hahahaha. ik heb hem nog steeds :D

jesper zei

Miriam: Was het een poëtische brief?

Thomas: Eh.. geen idee.

Fenna zei

hij was zelfs in het duits toch? =P
of was het nou engels?

die witte bomen met bloemen (ik bedoel toch die bomen met witte bloemen) bij 'de bak' zegmaar.. die stinken.

verder heb ik het nog nooit geroken

jesper zei

Ja, zou best kunnen dat die ook stinken.. zal k 's langsfietsen, kijken of ik dat bedoel.

Fenna zei

doe dat maar.

Anoniem zei

Ik weet niet waarover jullie het hebben, maar die bomen ruiken af en toe echt heerlijk. Maar meestal als het zo warm is als vandaag en gisteren dan gaat die geur toch weg, dus jullie zijn blij en ik ga maar huilen...

Die vliegjes zijn kut, maar gelukkig verdwijnen die, als het echt warm wordt, meestal ook wel als ik me niet vergis.

En warm en niet lekker is geen combinatie die alleen in Nederland voorkomt. Nederlanders zijn gewoon de enige die er over zeiken.

Anoniem zei

ja, vrouwen vinden het gewoon leuk om te rukken.

sorry.

engelse brief!

Anoniem zei

Yeah, wij hebben nu WC-papier met een voetbalprintje. Ik ga echt extra hard schijten nu!