08-06-2007

Alweer zo laat en toch te vroeg (en tijd IS niet relatief, verdomme!)

Enkele Rare Vragen die mijn hoofd vandaag door( )schoten.

Smaakt zeep nou ZOET of ZOUT of ZUUR?
(Ik weet het nog steeds niet. Weet iemand dat?)

Als honden opeens massaal in aanval zouden gaan en iedereen dood zouden bijten, zouden wij als mensheid dan winnen - of zouden we massaal afgeslacht worden?
(Ik denk dat honden winnen: honden zijn overal beter in, sneller, sterker, het enige waar de mens in uitblinkt is intelligentie - maar als honden een georganiseerde aanval zouden plannen hebben ze blijkbaar ook intelligentie, dus dan zijn wij onze troef kwijt. Dag mensheid. Terwijl ik dit opschrijf bedenk ik me dat het eigenlijk gewoon het plot van Hitchcock's "The Birds" is. Maar vogels in de aanval zijn cooler dan honden in de aanval. Touché, Alfred.)

Sinds wanneer zijn de Beatles een progressieve rockband?
(Dit na het luisteren van Abbey Road, wat ik wonder boven wonder een vrij aardig album vind. Toch de Rolling Stones. Hoor.)

Ben ik ook een boom?
(Iemand zei: ik ben net een boom. Onwillekeurig vraag ik me dan af of ik misschien ook een boom ben. Het antwoord is nee. De conclusie is dat ik haar maar een beetje raar vind.)

Er waren er meer, maar sommige dingen gaan zo snel dat je ze niet kan opschrijven. Of zijn zo raar dat je ze niet op wíl schrijven.

Amen. //

8 opmerkingen:

jesper zei

Wat een rare lay-out is dit.

Anoniem zei

ik vind het wel een coole lay out...

Anoniem zei

Oh Mijn God. Heb je verder ooit wel eens een album van The Beatles gehoord vraag ik me dan af ;)

Revolver, Sgt. Pepper, Magical Mystery Tour, een zooi nummers van The White Album (Happiness, revolution #9). Kortom alle albums na Rubber Soul zijn progressief. En ze zijn de op één na beste band ooit!

Anoniem zei

PS: Ik vind de layout wel mooi zo.
PPS: Dat je niet gewoon EN The Beatles EN The Rolling Stones goed mag vinden is ouwe-lullen-onzin!

jesper zei

Jawel, jawel, ik ken Sgt. Pepper wel en The White Album ligt beneden, Revolver heb k al een eeuw op mn computer staan maar nooit geluisterd.. ik ben er mee bezig, nu, hoor. Ik prop gewoon een heel decennium in een jaar of twee.

Bob Dylan Rolling Stones Neil Young Beatles Van Morrison The Doors Tim Buckley Jimi Hendrix The Byrds Eric Clapton J.J. Cale ehh..

Anoniem zei

Ga je Tim nou meer waarderen dan Jeff? En je moet het jezelf niet te moeilijk maken als ze vragen wat je favoriete band is. Dat is bij mij echt een standaardlijstje ;)

En ik denk dat ik singer-songwriters en bands trouwens maar helemaal niet met elkaar ga vergelijken. Dat is niet te doen.

Anoniem zei

zeep smaakt BASISCH joh. tenminste, als dat een smaak is. het zal wel bitter zijn. hmm hoezo probeer je het niet even?

Anoniem zei

*Blob